ایده های طراحی روف گاردن
نوشته شده توسط : admin

طراحی روف گاردن تعدادی از مزایای داشتن باغ پشت بام و طراحی فضای سبز در خانه شما وجود دارد. اول، آن را بهبود می بخشد زندگی و طول عمر سقف خود را؛ دوم، خوردن سبزیجات تازه و تازه میوه در خانه شما خوب است.

طراحی بام سبز

در زیر، ما چند ایده طراحی طراحی باغ را ذکر می کنیم که مطمئنا طراحی دکوراسیون باغ سقف شما را به موفقیت می رساند.

دانستن محدوده پروژه شما: اولین قدم این است که بدانید دامنه پروژه شما. در حالی که می تواند طولانی مدت یا کوتاه مدت باشد یا هر دو، می دانید از باغ چه می خواهید. محوطه سازی بعضی از صاحبخانه ها می خواهند طبیعت را به خانه خود بیاورند، در حالی که دیگران باغ سقف را می خواهند، زیرا زیبا هستند. بسته به نحوه استفاده از باغ خود، می توانید گام های بعدی را به شما معرفی کنید.

سبزیجات / سبزیجات را برای رشد انتخاب کنید. روف گاردن می توانید از باغ سقف خود برای رشد بوته های کوچک و سبزیجات استفاده کنید. ابزارهای آنلاین مختلفی وجود دارد که می توانید آن را برای ساخت یک طرح باغ باغ خود استفاده کنید. اجرای روف گاردن با کمک یک ابزار برنامه ریز باغ، می توانید طراحی باغ را انتخاب کنید، جایی که باید سبزی ها را جایگزین کنید و سیستم آبیاری باید باشد.

سیستم آبیاری: آبیاری بزرگترین مشکل باغ سقف باقی مانده است. برای زنده ماندن و رشد گیاهان آب لازم است. در عین حال، داشتن یک سیستم آبیاری در بالای سقف خود می تواند باعث ایجاد مرطوب، رطوبت یا لایه برداری در قسمت های داخلی سقف خود شود. بنابراین، با یک نماینده مشورت کنید که می تواند به شما کمک کند محل سیستم آبیاری را تعیین کنید.

نور خورشید و هوا: نور خورشید و هوا عوامل اساسی برای رشد هر گیاه هستند. بنابراین، بام سبز شما باید باغ سقف خود را جایی که نور خورشید و هوا مناسب است. گیاهان را در فاصله از یکدیگر قرار دهید تا آنها برای مبارزه برای نور خورشید و هوا نباشند. این باعث رشد سالم سبزیجات خواهد شد.

از گیاهان مشابه در پالت مربع استفاده کنید: محوطه سازی سبزیجات مختلف نیاز به شرایط مختلف رشد دارند. بنابراین، برای اطمینان از رشد سالم سبزیجات، پیشنهاد می شود که شما در یک پالت چوبی یکسان محصولات / سبزیجات مشابهی تولید کنید. این به شما کمک می کند که هر محصول را با شرایط رشد مطلوب تهیه کنید.




:: برچسب‌ها: طراحی روف گاردن , روف گاردن , بام سبز , محوطه سازی , اجرای روف گاردن ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: